וילונות - גם שימושיים וגם עיצוביים

וילונות הם תוספת מושלמת לבית, מכיוון שהם שימושיים מאוד ובמקביל הם גם מוסיפים לעיצוב שלו ואף יכולים לשדרג אותו. איזה וילון כדאי לקנות, ואיך לבחור את המתאים ביותר?


אין היום הרבה בתים שיש בהם וילון בכל חדר, אבל באלו שכן אפשר לראות שהוילון שתלוי הוא לא רק שימושי ופרקטי אלא גם מוסיף לעיצוב של החדר, כאשר הוא נבחר בצורה הנכונה.

אם גם אתם שוקלים לקנות וילונות בירושלים לבית, מדובר בהחלטה חשובה כיוון שהיא משפיעה לא רק על איכות המגורים אלא גם על המראה של החדרים שבו אתם תולים אותם. היות וכך, חשוב לעשות את הבחירה הנכונה.

אז, איך בוחרים וילון לכל חדר?

הדבר הראשונים שצריך להתייחס אליו בעת חיפוש אחר וילון לחדר כזה או אחר בבית הוא כמובן הגודל של החלון, הן מבחינת הרוחב והן מבחינת האורך שלו. שני אלו יקבעו את המידות של הוילון שאפשר לתלות, וגם את הכמות שיהיה צריך לקנות. ניקח לדוגמא חלון קיר ענק- עבור חלון שכזה יהיה קשה למצוא וילון שמתאים מבחינת הגודל ו/או האורך שלו. היות וכך, יהיה צורך לקנות 2 או 3 וילונות זהים ולתלות אותם זה בצמוד לזה.

דבר נוסף שצריך להתייחס אליו בבחירת וילון לחלון הוא מה מידת מיסוך האור שמעוניינים בה- האם מעדיפים שיהיה אור רך כאשר הוילון סגור והתריסים פתוחים או שמא מעוניינים בחסימה מוחלטת של האור?

בחינת העיצוב של הוילון

ואיך אפשר לרכוש וילון מבלי להתייחס לעיצוב שלו? העיצוב של הוילון הוא בעל חשיבות רבה בשל העובדה שהוא משפיע על המראה והאווירה שנוצרים בתוך החדר.

לא מדובר רק בבד שממנו הוילון עשוי – שבכלל קשור לעניין השימושיות שלו – אלא לצבעים שלו, הדוגמאות, השילוב בין סוגי האריגה וכן הלאה.

אם כן, העיצוב של הוילון צריך להיבחן לפי העיצוב של החדר. במידה ומתכוונים לשנות את העיצוב הקיים, יש להתייחס לכל וילון שרואים בהתאם לעיצוב החדש המתוכנן.

יש לבחור וילון שמחמיא לעיצוב של החדר. אם העיצוב של החדר הוא מאוד סטרילי ואין בו רהיט או חפץ מסוים שבולט לעין, הוילון צריך מצד אחד להשתלב היטב בעיצוב ומצד שני לבלוט לעין כדי להוסיף צבע וחיים לחדר.

אל תשכחו להתייחס גם למי שחי בתוך החדר ולתת גם לו להשחיל מילה בנושא, לדוגמא בחדרי הילדים.